21 december 2012

Bijna kerst....

Omdat de ripple deken nu klaar is, heb ik mijn granny square deken weer uit de kist gehaald. Ben er begin januari aan begonnen, maar omdat ie van Rowan felted tweed wordt gehaakt, had ik tijdens de zomer geen zin om er verder mee te gaan. Te warm... Zag dat ik al aardig opgeschoten was. De deken wil ik maken zoals in het boek Granny Folies a crocheter van Cecile Franconie (pagina 46: Plaid Soleil). Vond de kleurencombinatie zo mooi!
 
Vanmiddag lekker geluncht met een vriendin, daarna even naar De Sampler gefietst om nog een stofje te kopen. En wat voor een stof!!!! Het is een soort teltekening van een borduurpatroon en echt heel mooi geprint. Ik denk dat ik er een kussentje van ga maken, met bolletjesband eromheen. Roze of rood, dat weet ik nog niet.
 
Nog een paar dagen te gaan en het is kerst. De kleine zoon en ik hebben een zesgangen menu bedacht, dat we 1e kerstdag samen gaan maken. Kan ie mooi zijn nieuwe schort aan en koksmuts op, want de kadootjes pakken we namelijk op eerste kerstdag in de middag uit. Daarna lekker eten en het nieuwe Catan Amerika spel uitproberen.
 
Ik wens iedereen hele gezellige feestdagen en een heel gezond en creatief 2013 toe! 
 

1 opmerking:

  1. I'm impressed, I must say. Rarely do I come across a blog
    that's both equally educative and entertaining, and without a doubt,
    you've hit the nail on the head. The issue is
    something not enough men and women are speaking intelligently about.
    Now i'm very happy that I found this during my search for something regarding this.



    Bezoek ook mijn web pagina tuinsets

    BeantwoordenVerwijderen